» Znamená Crisis Core konec kompilace?
Datum: 22.03.2008, Autor: Chocobo, Zhlédnutí: 1647
Sekce: Final Fantasy VII: Crisis Core
Americký herní magazín 1up.com vyzpovídal japonského vývojáře her z řad Square-Enix, Hajime Tabata, který je podepsán pod blížícím se titulem Final Fantasy VII: Crisis Core. Jde o velice zajímavý rozhovor,a proto jsem pár nejlepších otázek a odpovědí přeložil.

1UP: Bojový systém v Crisis Core je na pomezí akční hry a RPG, což je pro sérii FF netypické, protože hráč má možnost ovládat pouze 1 postavu. Prozraďte nám, jak takový systém vznikl. Uvažovali jste též o užití klasického systému, který je např. ve FF VII?

H.Tabata: V okamžik, kdy se rozhodlo, že hlavním představitelem hry bude Zack, nám odpadla možnost klasického bojového systému. Povaha Zackova příběhu to prostě nedovoluje. Abychom vytvořili hru zábavnou a zajímavou, i když ovládáte pouze jednu postavu, jsme se rozhodli založit bojovýsystém na struktuře FF VII a přidali výrazné akční prvky. Výsledkem je velicé svižné akční RPG.

1UP: CC ukazuje jinou stránku postav z FF VII - Aeris se zdá být více naivní, Cloud nevinný. Mám pocit, že jsem dokonce viděl Septirotha usmívat se. Byl zde nějaký důvod k tak výrazné změně oproti tomu, co hráči znali z původní FF?

H.Tabata: Byli jsme si dobře vědomi úskalí, která můžou nastat, když změníte postavy oproti tomu, co fanoušci očekávají po zkušenosti s FF VII. Při vytváření Crisis Core jsme měli na paměti, že se jedná o "mladší dny" postav, takže jsme mohli přidat nové aspekty jejich charakteru a zároveň dosáhnout stupně podobnosti s postavami, jak je hráči znají z FF VII.

1UP: Znamená Final Fantasy VII: Crisis Core konec kompilace FF VII?

H.Tabata: Ne, neznamená. Finále kompilace bude mít jinou podobu.

Tak a máte to. Čeká nás ještě další díl kompilace, který bude znamenat konec. Že by konečně REMAKE? Necháme se překvapit.. ^_^
Zdroj: 1UP.com
.:: Final Fantasy VII: Crisis Core News ::.
Final Fantasy Bonusweb (c) 2002-2017
Webmaster: Chocobo, Tým FFB: Thr, Leon, Yuna, R-e-n.