Final Fantasy XIII se letos chystá na světlo světa v Japonsku (odhaduji někdy na úplném konci roku listopad / prosinec), a proto se není čemu divit, že se konečně objevují podrobnosti o herním systému a screenshoty přímo ze hry a ne CGI animací. Tentokrát se podíváme zblízka na souboje.
- V bojích je možnost uhybat útokům (evade) a protiútočit (counter atk)
- Zbraň hlavní hrdinky Lightning se může v bojích měnit v jiné zbraně. Např. ze strřelné zbraně (gun) na meč (blade :))
- Může se vám povést několikanásobný zásah (multiple hits) na nepřítele, a nepřátelé mohou mít více cílů (např. kouzla)
- Můžete útočit plošně na více nepřátel zároveň (kouzla, různé útoky)
- Ve hře nejsou MP (mana, magic points), každé kouzlo nebo skill má maximální počet použití nebo se po určitou dobu nabíjí (jako např. GF ve FF VIII)
- Ve hře bohužel budou opět soubojové obrazovky
- Ovšem na mapě uvidíte své nepřátele (=žádné náhodné souboje), nad kterými se objeví varování, pokud si vás všimnou
- Podobně jako ve FF XII i zde budou Chain Bonusy a Break Bonusy, zatím neznáme detaily
- Můžete vidět jméno a počet HP nepřátel v souboji (pomocí nějaké lišty, baru)
Tolik k popisu soubojů a nyní zmiňované screenshoty: