.:: Final Fantasy VIII ::.
Návod na hru

CD 1 - CD 2 - CD 3 - CD 4

Děkujeme za tento návod jeho autorovi a též Yuně za její překlad. Veškeré dotazy a kritiku, směřujte na jeho email, či ICQ: 348612442.

Úvod

Squall v intruPo skvělém úspěchu FF7 se s napětím očekával příchod dalšší čísti této skvělé ságy. Pokud jste ještě tuto hru nehráli doporučuji nepoužívat návod, použijte ho jen v krajním případě když si nebudete vědět rady. A nyní něco k samotné hře, ten kdo tuto hru nehrál, jakoby ani nebyl, je to totiž fakt skvělá hra a pokud jste ji ještě nehráli, musíte mít trpělivost a naučit se ji hrát. Jakmile se ji naučíte hrát, bude vás nesmírně bavit a stane se jednou z vašich nejoblíbenějších her jakou jste kdy hráli. Tak dost už bylo slov, pojďmě na to!

Zahrada Balamb

QuistisHra začíná probuzením na ošetřovně (souboj se Seiferem vás patřičně vyčerpal). Automaticky si popovídejte s doktorkou a bez obav povězte, že jste v pořádku ("I am ok"). Na scénu přijde vaše instruktorka Quistis a bude následovat krátký rozhovor ohledně vašeho předcházejícího souboje se Seiferem (akci doprovází efektní animace, kterými je FF8 doslova natřískaná). Ve třídě si vyslechněte Quistis a dozvíte se, že vás čeká zápočtový test v Ohnivé jeskyni (Fire Cavern).

Balamb gardenInstruktorka vás očekává před hlavní bránou, tak si pospěšte (pokud máte nejasnosti ohledně pravidel, tak se podívejte do počítače v Zahradě Balamb na svém stole, ze kterého získáte i vaše první dvě GFka). Cestou k bráně do vás narazí nová studentka a bude žádat o prohlídku zahrady (zvolte "Yes").

Jakmile jí Squall vysvětlí funkci počítače, oblečte se do formální uniformy (také si uložte pozici) a jděte k bráně (na jihu). Jděte do přízemí, nebo dolu směrem k obrazovce.

Ohnivá jeskyně

Balamb GardenPřed začátkem akce vám Quistis poví pár dobře myšlených rad a potom vám už nic nebude bránit v cestě za úlohou. U strážců si vyberte časový limit (myslím, že je to jedno, naschvál jsem se to pokusil udělat s minimálním časovým limitem a nic se nestalo) a vydejte se na střetnutí s démonickým Ifritem. Porazit ho je hračka, jak se vám to podaří, stane se vaší součástí jako nové GFko.

Zahrada Balamb

ZellPo návratu ze zahřívající výpravy, jděte rovnou do svého pokoje (dorminory) a oblečte se do formální uniformy (také si uložte hru). Jděte do přízemí, promluvte s Quistis a ostatními. Zjistíte, že v následující akci bude vaším velitelem Seifer.

Město Balamb

V následující části hry stačí dojet s autem do nedalekého přístavního městečka (není možné zabloudit, jeďte rovně po cestě), ve městě jděte dolů k molu a nastupte do přístaveného vznášedla a vychutnejte si efektní animaci.

Město Dolett

vznášedloČeká vás první skutečné nasazení do akce, ve které musíte hlídat hlavní náměstí. Poslouchejte Seiferovy rozkaty a následujte ho do komunikační věže (nemějte obavy, následky za porušení rozkazu neponesete vy). Cestou potkáte studentku Selphii se zprávou pro Seifera. Oba dva je sledujte, jděte za nimi do věže a připravte se na boj s Biggsem a Wedgem. Squall utíkáPo jejich útěku nastoupí na scénu boss Elviole. Vytáhněte z něj nové GF Siren (pokud na to zapomenete, učitě si obnovte pozici, protože další možnost mít nebudete).

Rozdrťte ho a budete mít čest s dalším bossem, jen tentokrát to nebude o boji, ale o útěku. Pokud máte pevné nervy a dobře vytrénované postavy, můžete se ho pokusit zdolat. Máte 30 minut na to, abyste se vrátili zpět k lodi. Vždy chvíli bojujte, a když ho složíte, stiskněte L2 a R2 na útěk ze souboje (dají se využít i během jiných soubojů). Po shlédnutí další animace se vraťte zpět do své zahrady.

Zahrada Balamb

Squall tancujeJděte do vstupní haly a promluvte si s Quistis a ředitelem Cidem (ne skutečně to není ten z FF7, jen pro informaci Cid se vyskytoval v každé FF). Přesuňte se do druhého poschodí a vyslechněte si výsledky testu. Po ceremonii jděte k Cidovi a vezměte si od něj "Battle key". Vraťe se zpět do svého pokoje, uložte si hru a promluvte si se Selphií. Na plese potkáte krásnou Rinou a vychutáte si jednu z nejlepších animací ve hře.

Jděte s Quistis do tréninkové místnosti. Připravte si věci na boj a radši se vydejte levou cestou (napravo potkáte zatím celkem tvrdého T-Rexe, asi byste ho ještě neporazili). Uvnitř tajné místnosti so opět promluvte s Quistis a vydejte se na cestu zpět. Potkáte bosse jmenem Granaldo. Zneškodněte ho a zpět v pokoji si vyslechněte Zella. Další den vás čeká první ostrá akce v pozici elitního bojovníka skupiny SeeD. Vyslechněte všechny osoby a obzvlášť Cida, od kterého získáte magickou lampu (co nejříve ji pužijte na získání nového GF Diablos).

Město Balamb

Vydejte se do města Balamb a najděte vlakové nástupiště. Kupte si lístek a nastupte do vlaku. Uvnitř všechny důkladně vyzpovídejte a po chvíli upadnete do záhadného spánku.

Je to sen?

LagunaZ ničeho nic se dostáváte do kůže neznámého Laguny. Všimněte si, že všichni členové vašeho týmu jsou jiní, ale mají stejné vybavení, vlastnosti a zkušenosti. Utíkejte rovně dokud se nedostanete do města Deling, ve kterém vyhledejte hotel. Uložte si hru a jděte dolů do baru, kde si popovídejte s Julií a jděte za ní do pokoje (číslo pokoje získáte od recepční). Po velmi zajímavém rozhovoru si pro vás přijde Kiros s Wardem a za chvíli se probudíte jako starý, dobrý Squall.

Město Timber

VlakNa stanici se vás chlapík zeptá na heslo a odpovězte mu větou "I think it's Owl in the forest are still the same?". Následujte ho do vlaku a promluvte si s Rinoou. V levé místnosti si uložte hru a znovu všechny vyzpovídejte. Dozvíte se plán první mise. I když to celé zná velmi komplikovaně, v akci je to hračka (akorát se naučíte rychlému přepisování kodů).

Po splnění mise si nezapomeňte uložit hru. Vydejte se do prezidentova vagonu a zjistíte, že to celé je trik. Zabijte falešného prezidenta a promluvte si s ostatními. Dostanete se zpět do města Timber. Jděte dolů a dostaňte se ke vchodu města, kde zneškodněte galbadské vojáky a vraťte se na nástupiště. Jděte doprava (směrem kterým odjel vlak) a vstupte do domu napravo. Promluvte si s ženou. Jděte se podívat nahoru z jejího okna a pak zamiřte do podniku Timber Maniacs. Uvnitř se trochu porozhlédněte a vyzpovídejte chlapíka v zadní části místnosti. Opusťe podnik a jděte doprava. Promluvte si s děvčátkem před podnikem a získáte 3 karty. Spatříte na schodech zabité strážce. Vstupte do baru a chlapíkovi v zadní části povězte o kartách a on vás nechá projít.

Uložte si hru a pokračujte ke komunikační věži. Po rozhovoru s prezidentem a čarodějkou se budete muset dostat do zahrady Galbadia. Jděte do domu vedle budovy Timber Maniacs a po delším rozhovoru jděte doprava, kde potkáte převlečeného Zoneho, který vám dá lístky na vlak. Jděte doprava na nástupiště, nastupte do vlaku a vystupte na zastávce East Academy Station.

V její blízkosti by se měl nacházet malý průsmyk a v jeho středě by měl být malý les. Pokud jste ho objevili tak zamiřte práve k němu. V lesíku bude následovat krátká konverzace po které následuje další hra za Lagunu.

Vypadá to jako sen

Jste ve snu s Lagunou a jeho přáteli. Na začátku jsem zvolil druhou odpověď "I have a bad feeling". Jděte doleva a zabijte Estharské vojáky. Nyní Vás čeká trochu bloudění v podzemí. Měli byste objevit dynamit a u něho stlačit nejprve červené a potom modré tlačítko. O několik metrů dál se nachází pozice k uložení hry a o další kousek dál útes u kterého dočasně končí hra za Lagunu.

Zahrada Galbadia

GalbadiaPo probuzení ze snu se vaše parta dá do kupy a ocitnete se na druhé straně lesa. Namiřte si to přímo do Galbadské zahrady. Uvnitř si uložte hru a vyhledejte recepci.Irvin Kineas Popovídejte si se Zellem, čímž přilákáte do místnosti Quistis. Jděte dolů po schodech a vyzpovídejte Rajina a Fujin. Vydejte se k hlavní bráně. Se všemi hoďte reč a získáte do party nového člena - frajerského ostrostřelce Irvina Kinnease. Opusťte zahradu a na blízkém nástupišti naskočte na vlak do města Deling (nezapomeňte si koupit lístky.

Město Deling

Vystupte z vlaku a pokračujte dále po eskalátorech. Jděte na hlavní cestu a nastupte do autobusu (je nutné promluvit s chlapíkem na zastávce). Na první zastávce vystupte (před velkým palácem). Strážce vás dovnitř nepustí, pokud mu nepřinesete důkaz o svých schopnostech z Hrobky neznámého krále. Povězte mu, aby vás teda vyprovodil z města a opusťte ho. Když budete postupovat po pobřeží, brzy se dostanete k chrámu, ve kterém vás čeká trochu bojové práce.

Hrobka neznámeho krále

SacredPřed vstupem si rozhodně po pravé straně uložte hru. Vstupte dovnitř a jděte ROVNĚ, DOPRAVA, ROVNĚ, DOPRAVA, ROVNĚ, DOPRAVA, ROVNĚ. Čeká vás boj se záhadnou sochou, která však po chvíli uteče.

Jděte ROVNĚ, DOLEVA, ROVNĚ, DOLEVA, ROVNĚ, DOLEVA, ROVNĚ. Nacházíte se znova u vchodu, kde si uložte hru.

Jděte zpět do hrobky a na zemi uvidíte ležet zbraň s důležitým číselným kodem (opište si ho).

Nyní jděte DOLEVA, ROVNĚ, DOLEVA, ROVNĚ, DOLEVA, ROVNĚ. Pohrajte si s pákou nalevo.

Opusťte místnost a jděte ROVNĚ, DOLEVA, ROVNĚ, ROVNĚ, DOLEVA, ROVNĚ, ROVNĚ. Vysajte magický bod, jděte DOPRAVA a přehoďte páku.

Vyjděte z místnosti a pokračujte ROVNĚ, ROVNĚ, DOLEVA, DOPRAVA, ROVNĚ, ROVNĚ, ROVNĚ, DOLEVA, ROVNĚ. Znova se ocitnete před vchodem do hrobky. Uložte si hru.

Vraťte se zpět a jděte stále ROVNĚ. Narazíte na sochu, se kterou jste už bojovali, no nyní si na vás pozvala svého silnějšího bratra. Oba bosse poražte a získáte nové GFko Brother.

Vyjděte ven z hrobky a vraťte se zpět do města Deling.

Město Deling

StokyStejnou cestou jako v předcházející návštěvě jděte k velkému paláci a vojákovi u vchodu povězte číselný kod z meče /pište ho odzadu). Po vstupu do paláce vám generál vysvětlí bojový plán, jděte za ním ať vám ukáže město.

Jako Quistis si promluvte s Rinoou. Se Squallem sledujte ostatní a vyslechněte si jejich názory. Opět v kůži Quistis se vraťte do paláce, kde budete zamknutý.

Nyní budete hrát chvíli za Rinou. Jděte k poklopu a otevřete ho.Slezte dolů po žebříku a pokračujte stále doleva a seberte časopis.Slavnost Vraťte se zpět nahoru a uložte si hru. Po bednách vylezte nahoru až na střechu a jděte na balkón. Po skončení animované sekvence budete opět hrát za Quistis.

Podívejte se blíže na obrázek vpravo a na sochu vlevo. Z poličky u dveří seberte skleněný pohár a vložte ho soše do rukou. Vstupte do tajné chodby, jděte dolů po schodech, po žebříku a skočte na kolo vlevo. Otevřete dveře a vylezte nahoru. Následuje animace, po které jako Squall sledujte Irvina a uložte si hru. Vylezte po bednách a jděte do místnosti s Rinoou. Čeká vás souboj s Iguanama (jeden z nich má GFko Carbunce). Po souboji bude následovat další scéna s Rinoou.

Probodlý Squall V chodbě, která vede na balkón najděte tajný poklop (nachází se na první straně chodby) který otevřte a slezte jím dolů, seberte pušku a promluvte si s Irvinem.

V roli Quistis vás čeká dost nepříjemné bloudění v městských stokách. Cílem je dostat se na jejich konec, kde se nachází Save Point. Hned jak se dostanete na konec, všechno půjde vcelku hladce.

Uložte si hru, Irvin čarodějku netrefí (resp. trefí, ale je chráněna štítem), a vy tak s ní a se Seiferem budete muset bojovat tváří v tvář. Konec souboje je tak trochu zvláštní a vcelku ve mně zamrazil, vzpomínky na závěr prvního CD sedmého dílu.


.:: Final Fantasy VIII Comments ::.
Final Fantasy Bonusweb (c) 2002-2017
Webmaster: Chocobo, Tým FFB: Thr, Leon, Yuna, R-e-n.